Tájékoztatás a tanévzárással és kiköltözéssel kapcsolatos információkról.
Tisztelt Hallgatók!
Tájékoztatom Önöket, hogy a tanulmányi időszak befejezését követően a kollégiumi kiköltözéssel kapcsolatban a következő időpont került meghatározásra:
2025. június 30. 10 óra
Azok a hallgatók, akiknek június 30-a után tanulmányi- vagy vizsgakötelezettség miatt szükségük lesz kollégiumi elhelyezésre, e-mailben jelezhetik ezt a kollegium@uni-sopron.hu email címen.
Azoknak a hallgatóknak, akik a tanév vége után folytatólagosan nyári kollégiumi elhelyezést kérnek, az üresedő férőhelyek függvényében biztosítjuk a lehetőséget a korábbi átköltözésre. Annak érdekében, hogy a kollégiumi épületek szobái fokozatosan üresedjenek, és minél előbb elkezdődhessen a nagytakarítás. Ebben kifejezetten kérjük is a hallgatók együttműködését.
A kollégiumi kiköltözés menete az idei évtől változik:
A kollégium honlapjának dukumentumok menüjéből le kell tölteni és ki kell nyomtatni a Kiköltözési kérelem nyomtatványt.
- A kollégiumi szobát leltár szerint át kell adni a Gondnokság által meghatalmazott hivatali személynek (épületgondnok, kollégiumi karbantartó, kollégiumi ügyintéző) és alá kell íratni a nyomtatványt.
A szoba átadására munkanapokon a VUK, LUK, RK és ÚK épületek esetében 8-15 óráig, a BAK épület esetén 8-12 óráig van lehetőség!
HÉTKÖZNAP 15 ÓRA UTÁN ÉS HÉTVÉGÉN NINCS LEHETŐSÉG A KIKÖLTÖZÉSI ADMINISZTRÁCIÓ ELVÉGZÉSÉRE!
A bőröndjeik/táskáik ideiglenes elhelyezésére a kiköltözésük napján 20 óráig lehetőséget biztosítunk a BAK épületben az alagsori Bőröndös helyiségben, az RK 1. emeleti tanulóban és a VUK aula régi Büféjében. Ehhez a recepción kérhetnek segítséget. Az itt elhelyezett holmijukért felelősséget nem vállalunk, így értéket ne hagyjanak benne!
- Az épületből való távozáskor a szoba kulcsát és a beléptető kártyát le kell adni a recepción és alá kell íratni a nyomtatványt.
- A Kollégiumi irodában a munkatársak ellenőrzik, hogy a kollégiummal kapcsolatos díjak be vannak-e fizetve és aláírják a nyomtatványt.
Ezek után tudjuk elvégezni a kiköltözési adminisztrációt a Neptun rendszerben.
- Amennyiben a hallgató nem a megadott módon végzi el a kiköltözés folyamatát, pontlevonásban fog részesülni a következő évi kollégiumi felvételi folyamat során!
Kérjük, hogy az alábbiak betartására legyenek figyelemmel:
- A kiköltözéssel összefüggő elszámolás akkor teljes, ha a hallgató az átvett eszközökkel és berendezési tárgyakkal elszámolt, a szobát és a hűtőszekrényt kitakarította, a bútorokat az eredeti elrendezésnek megfelelően visszarendezte és a „szobaleltárt” az átadás napján, dátummal együtt aláírta és a Kiköltözési kérelmén szerepel mindhárom aláírás a kollégium részéről. - A takarításhoz szükséges eszközöket a portákon lehet felvenni. Amennyiben rongálás, vagy egyéb károkozás volt a szobában, akkor a rongálás értékével csökkentett kauciós díj kerül visszautalásra, a kiköltözést követően. A nem megfelelően kitakarított szobák esetében minden lakó kauciójából 10.000Ft takarítási díj kerül levonásra. A takarításnak ki kell terjednie a hűtők, mikrohullámú sütők tisztítására és az ajtófelületek feliratainak, matricáinak eltávolítására is.
- A személyes használatra átvett eszközöket és felszerelési tárgyakat már kiköltözésük előtt kérjük leadni a recepción. Az ágyneműt és ágytakarót az ágyon kérjük elhelyezni, a huzatokat a recepción kérjük leadni!
- A nyár folyamán személyes használatú eszközöket és berendezési tárgyakat helyhiány miatt nem áll módunkban megőrizni. A garázs és a zárt kerékpártároló nyári /tovább/ bérlési igényét kérjük bejelenteni a kollegium@uni-sopron.hu e-mailcímen. Az épületekben, és a kollégium udvarán felejtett kerékpárokért és egyéb tárgyakért felelősséget nem vállalunk.
A kiköltözött hallgatók kauciós összege a NEPTUN gyűjtőszámlára kerül visszautalásra. Innen később újra felhasználhatják, vagy kérhetik az összeg visszautalását.
Együttműködésüket köszönjük!
Tisztelettel:
Pappné Balaskó Mónika
kollégiumigazgató
Sopron, 2025.05.19.